Vajon mit talált ki az IKEA, hogy 280 új embert tudott felvenni egy toborzási kampány során?!
Kézzel fogható terméket értékesítesz, ami egy csomagban kerül a vásárlóhoz?
Itt az ideje, hogy lemásold az IKEA munkatárs toborzási ötletét!
Tudom, hogy legszívesebben az elégedett és elkötelezett ügyfeleid közül vagy az ő ajánlásukkal vennéd fel a következő embered. Egy álmod válna valóra, ha alapból egy a termékeid és a céged iránt elkötelezett alkalmazott jelölt jelentkezne hozzád, ugye?
Akkor most figyelj!
Biztosan van használati, kezelési útmutató a terméked mellett a dobozban.
Írd le benne, hogy milyen nálatok dolgozni! Vigyázz!!! Ne egy munkaköri leírás legyen. Inkább írd le, hogyan telik nálatok egy napja! Ha van rá erőforrásod, rajzoljatok egy A4-es oldal méretű képregényt!
Tudod, ez egy könnyen duplikálható üzenet lesz, hiszen az ügyfeleidnek csak oda kell adni ezt az infóterméket egy ismerősének, miközben annyit mond, tudod ez az a cég, akiktől évek óta veszem a papír-írószert! Nagyon jó cég!
Ennyi elég is nekünk, nem?!
Elenyésző összeg jött ki ahhoz képest, hogy feladj egy álláshirdetést és várd, hogy jelentkezzenek rá! Nem azt mondom, hogy ez minden problémádat megoldja a munkáltatói stratégiádat illetően! Építsd be a folyamataidba és hidd el nekem, egyszer csak jönni fog az az ideális jelölt!
Igen, az IKEA pont ezt csinálta. Minden eladott bútor dobozában ugyanúgy, ahogyan megtalálod az összeszerelési útmutatót, találtak az emberek egy karrierépítési útmutatót, amiben leírták milyen munkakörökre, hogyan lehet hozzájuk jelentkezni. A kampány során több, mint 4200 önéletrajzot nyertek ezzel, ami alapján 280 új alkalmazottat vettek fel.
Megcsinálod?!
UI: Amennyiben úgy érzed, az ötlet zseniális, de egyedül nehéz lenne megvalósítanod, akkor jelentkezz be hozzám, egy online konzultációra! 1-2 óra alatt elkészítjük!
Leave A Comment