Ezzel az online kurzussal

Beavatlak a jövő toborzási módszerébe

Itt az ideje versenyelőnyre szert tenned

az iparágadban a konkurenciáddal szemben

 

szupermágnes logo feher trening felirattal

***maifiatal: saját szóhasználat. 18-25 év közötti, esetleg 1-2 év munkatapasztalattal rendelkező pályakezdő. Jelenleg ez a Z generáció, a külföldi sajtóban az ezredforduló környékén születettek miatt Millenials-ként hivatkoznak rájuk.

Nekem egyszerűen maifiatalok.

Fontos tudnod, hogy a munkaerőpiac preferenciái 2-3 évente változnak. Az, hogy ez a toborzási módszertan maifiatal kompatibilis, azt jelenti, hogy még velük szemben is eredményes! Tapasztalataim szerint a digitális eszközöket felhasználóként használó munkavállalók esetében életkortól függetlenül gyors eredményt érhetsz el a módszertanom használatával.

mitől lesz eredményes egy toborzás, kiválasztás?
Hogyan találd meg az “értelmes” munkavállalókat?!
Ezek a területek mind alkalmasak arra,
hogy támogassák,
valahogy mégsincs igazi áttörés?!

SALES

Túlzottan nyers

HR

Túlzottan szofisztikált

marketing

Túlzottan laza

Ennek a három területnek az erősségét egyesítettem.

Így jött létre a

szupermagnes logo feher teli

mitől lesz eredményes egy toborzás, kiválasztás?
Hogyan találd meg az “értelmes” munkavállalókat?!
Ezek a területek mind alkalmasak arra,
hogy támogassák,
valahogy mégsincs igazi áttörés?!

SALES

Túlzottan nyers

HR

Túlzottan szofisztikált

marketing

Túlzottan laza

Ennek a három területnek az erősségét egyesítettem.

Így jött létre a

szupermagnes logo feher teli

Nyilvánvaló, hogy most más a munkaerőpiaci helyzet, mint 2018-ban volt. Több a jelentkező most, mint a COVID előtt, egy meghirdetett pozícióra. Van, aki ettől hátra is dől. Ők nyilván nincsenek tisztában a minőségi munkaerőhiány fogalmával. A következő pár évben ez fogja meghatározni a toborzásod. Ez a tréning azoknak való, akik nem lasszóként szeretnének működni a jövőben, hanem mágnesként. Akiknek nem az az eredmény, hogy felvegyünk valakit, aki nagyjából megfelel. Akik piacvezető pozícióra hajtanak és felismerték, hogy a munkavállalóik nagy mértékben meghatározzák mit lehetséges elérnie a cégednek.

A munkaerőpiaci helyzet változni fog az elkövetkező időszakban is, azonban a változás sebessége és mikéntje egészen más lesz. Hipergyors és markáns. Ha nem lett volna a COVID, akkor „csak” a mostani hirtelen jött új helyzet maradt volna ki, de a markáns átalakulás nem. Ennek az egyik legfőbb oka, hogy a munkaerőpiacra belépő maifiatalok egészen máshogy gondolkodnak és viselkednek, mint munkavállalók.

Ezért nekünk is más eszközökkel, más gondolatisággal, más rendszerben érdemes gondolkodnunk a toborzásban (is).

Most nyitva áll egy ajtó előtted

melyen belépve

– a saját tempódban
– egy gyakorlatias online kurzus keretein belül
mindent megtanulhatsz alkalmazni,
ami újra fogalmazza, amit a toborzásról eddig gondoltál!

Mit kell tudnod a Szupermágnes kiválasztási kurzusról?

zw wd landing

Lépésről lépésre végigvezetlek a megvalósításon

Nem mozijegyet vásárolsz magadnak a kurzusra való beiratkozással. Ha már ismersz tudod, hogy egy igazi megvalósító vagyok és az egyik szuperképességem az, hogy a környezetemet is nagyon könnyen ráveszem a cselekvésre. Ez a kurzus egy megvalósító kurzus. Úgy építettem fel és úgy viszem végig, hogy a kurzus alatt lépésről lépésre el tudod készíteni a teljes toborzási folyamatodat, ami a personaként megfogalmazott munkavállalók megtalálásához, felvételéhez, szükséges.

28 darab 5-15 perces leckére bontottam le a közel 5 órányi tudásanyagot

Egyszerre megkapod a hozzáférésed a teljes kiválasztási folyamat kurzushoz. Ez összesen 4 és fél órányi tudásanyag.  Te döntöd el – és a körülményeid -, hogy mikor és mennyit foglalkozol vele. 28 leckére bontottam le, melyek egyenként 5-15 percesek.

Nem kell megtanulnod semmi újat

egyszerűen csak lépésről lépésre

egy teljesen új nézőponttal,

a jelenlegi munkaerőpiaci kihívásoknak tökéletesen megfelelő

kipróbált és a gyakorlatban működő lépéseket kell egymás után átüteltetned a cégedbe!

 

Nem igényel extra technikai, digitális fejlesztést!
Költség- és időhatékonyság a két fő vezérelvem!

A céged toborzási folyamatát most könnyedén sikeressé teheted

A tudásanyag alapján képes leszel lépésről lépésre felépíteni a saját szupermágnes toborzási rendszereteket, így a persona megteremtésétől, a stratégiába passzolás meghatározásával kezdődően a lehetséges hirdetési felületek megismerésén és kiválasztásán át, a hirdetési scriptek megírása, a vizuális kommunikáció megtervezése, a jelentkezési és kiválasztási folyamat felépítésével. Ezt mind megoldja ez a kurzus a céged, szervezeted számára.

Önéletrajz nézegetés helyett tölts el inkább ezzel 5 órát

Vágj bele, dedikálj rá időt és valósítsd meg! Azt az 5-6 órát, amit most teljesen feleslegesen önéletrajzok olvasgatásával töltesz, szánd rá erre a kurzusra, hogy végre tényleg sikeres és irigylésre méltó toborzási kampányod és kiválasztási folyamatod legyen.

Vond be az embereidet!

Imádni fogják!

Bárkit leültethetsz az aktuális lecke elé és
megkérheted rá, hogy valósítsa meg!

Nem igényel semmilyen előképzettséget.
Egy dolog kell hozzá: nyitottság az új nézőpontok iránt és motiváltság egy végre valóban sikeres toborzási kampányhoz!

Dolgozzatok rajta csapatban!

Az aktuális tudásanyag alapján mindig lesz feladatod. Abban az esetben, ha csapattal dolgozol ezen a projekten, delegálj bátran!

wd allashirdetes iras

Itt leszek, ha szükség lenne rám!

Kérdésed van, elakadsz valamiben?!  Akik ezt a kurzusomat megvásárolták, azoknak kedvezményes konzultációs lehetőséget biztosítok! Ennek keretein belül aktívan részt veszek abban, hogy a tökéleteshez nagyon közeli készüljön el minden lépésből. Stratégiai tanácsokat fogsz tőlem kapni, hogy a Te iparágadban, a Te céged azt a pozíciót hogyan tudja a lehető legjobb jelöltekkel betölteni.

Neked való ez az online kurzus…

…ha célként szerepel az üzleti tervetekben, hogy dolgozzanak nálatok „értelmes” maifiatalok és szeretnétek profin csinálni.

…ha felismerted, hogy az eddig használt toborzási módszereid nem alkalmasak az “értelmes” munkavállalók megtalálására és bevonzására, teljesen mindegy, hogy maifiatalról vagy egy 45 éves szakértőről beszélünk

… ha még bele sem vágtatok célzottan a maifiatalok megszólításába és toborzásába, mert nem vagytok biztosak benne, hogyan lenne érdemes jól csinálni. Ezért ha jött maifiatal jelölt a hirdetéseitekre, akkor örültetek neki és felvettétek, de célzottan nem kerestétek őket.

Receptre írnám fel neked ezt a tréninget

ha már több alkalommal, hosszabb ideje próbálkozol maifiatalokat felvenni, esetleg még csapatot is építeni velük, de több kudarc ért, mint siker. Látod bennük az üzleti potenciált, de az eddig használt eszközökkel veszteséges volt ez a vállalásod.

Plusz egy érv

hogy nem csak az aktív álláskeresők közül tudsz majd válogatni, hanem célzottan fogod megtalálni és megszerezni azt, akire a cégednek igazán szüksége van!

És a legfontosabb

nem akarod kiszolgáltatni magad, szeretnél egy egyszerűen és gyorsan bevethető megoldást, amit Ti saját magatok is meg tudtok valósítani

Hoztam neked egy szakmai önéletrajzot, magamról.

Mi alapján állítom neked,
hogy én vagyok a legalkalmasabb erre a pozícióra,
ennek a kurzusnak a megtartására?

Watsing Dori

Watsing Dori

HR-SM szakértő

Képes vagyok lekövetni a munkaerőpiac folyamatosan megújuló igényeit, tapasztalaimra és tanulmányaimra alapozva. Ennek átadásával versenyelőnyhöz juttatom a cégeket!

álláshirdetés megírása és tesztelése

interjú megtartása

különböző toborzási kampány összeállítása

bérezési és ösztönző rendszer kidolgozása és bevezetése

napos tesztfázis alapján a Millenapoly megtartási rendszer kidolgozása

különböző toborzási kampány eredményes levezetése

A HR, az nekem mindig olyan úri huncutság szagú volt. Túlságosan kötött, szigorú.
Ezt akkor is így gondoltam, amikor multinak építettem fel 40-50 fős szervezeteket.
25 évnyi értékesítési tapasztalattal a hátam mögött, kézen fekvő volt, hogy megfűszerezzem egy kis Sales-szel. Legyen benne dinamika!
A nyersességet kereszteztem a Marketinggel, ami lazított az egészen és végre emberközelivé tette!
Így jött létre az egyedülálló HR-SM mukáltatói stratégia módszerem.

elegedett

Ezután a kurzus után ilyen elégedetten, hátradőlve fogsz visszagondolni arra, milyen jó döntést hoztál, hogy megvásároltad ezt a kurzust!

Ezt a módszertant a jövőben annyiszor alkalmazod, ahányszor akarod.

Hálót adok a kezedbe, hogy ki tudd fogni az aranyhalakat!

 

Hogyan építsd fel a Szupermágnes toborzási folyamatodat online kurzus

 

1. LÉPÉS:Válassz fizetési módot!

Hogyan építsd fel a Szupermágnes toborzási folyamatodat online kurzus (HeFsZ-1)

147 000 Ft
Legalább egy terméket rendelnie kell!
Érvénytelen kupon kód.
Szállítási és fizetési mód
Adja meg a szállítási módot!
Bruttó végösszeg:
0 Ft

2. LÉPÉS:Kapcsolattartási adatok

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

3. LÉPÉS:Számlázási adatok

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com